Effective social media presence, aloha! Affectionate greetings make the office envirenment cozy, too.We know that well. How well? This well.
Ha valaki követte az utóbbi hónapokban X-en (leánykori nevén Twitter) a mesterséges intelligenciával foglalkozó kutatók, CEO-k, vezetők posztjait, akkor többször belefuthatott egy érdekes dologba: eper. Sam Altman, az OpenAI alapítója és igazgatója, reklámszakembereket megszégyenítő módon hintett el különböző nyomokat, képeket arról, hogy mi folyik a világ egyik legnagyobb befolyású AI cégének színfalai mögött.
Egy hirtelen jött vágy, egy régi álom, és egy döntés, - így kezdődött Creative Directorunk, Urbán Luca, izgalmas útja a portugál Caminon Porto városától Santiago de Composteláig. A reklámipar nyüzsgő világából kiszakadva, fizikailag és mentálisan is próbára téve magát, hogy újra felfedezze a kreativitás és a nyugalom közötti egyensúlyt. Most megosztjuk veletek élményeit, tanulságait, és azt, hogy miért érdemes kilépned a megszokottból, hogy rátalálj a saját Caminodra!
A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t.
Taylor-made content: Hogyan alakította át gyökeresen Taylor Swift a világ tartalomgyártási gyakorlatait?
Javában zajlanak az olimpiai játékok Párizsban. A nyitóünnepség utáni visszhang és a Szajna körüli viták kicsit elnyomták a nagy márkák jelenlétét, de ne felejtsük el, hogy itt nem csak sportolók, hanem brandek is versenyeznek egymással. Végignéztük néhány márka kommunikációját, és, hogy milyen eszközökhöz nyúlnak az olimpia alatt eladásaik és presztízsük növelése érdekében. Lesz szó reklámkampányokról, szlogenekről és még az is lehet, hogy a social media platformokról és a sportolók felhasználásáról reklámozás céljából.
Szükségünk van még egy influencer italra? Kijelenthetjük, hogy az egy főre jutó influencer üdítőmárka Magyarországon a legmagasabb? Hazánkban egyre több influencer mutatkozik be saját márkás termékeivel. Ezt a jelenséget vizsgáljuk meg az alábbi cikkben.
A TikTok új frontot nyitott a közösségi média térképén egy új platformmal, amit nemes egyszerűséggel Whee névre kereszteltek el. Ha eddig azt hitted, hogy már mindent láttál a TikTok-tól, készülj fel egy érdekes meglepetésre!
A cégek számára az egyik legfontosabb kihívás manapság a tehetséges munkavállalók megszerzése és megtartása. A verseny egyre erősödik a legjobb munkaerőért. Az employer branding, azaz a munkáltatói márkaépítés kulcsszerepet játszik ebben a folyamatban. A hagyományos módszerek mellett egyre nagyobb teret hódít a gamifikáció, amely innovatív és hatékony eszközt kínál a vállalatok számára. De miért jó választás a gamifikáció az employer branding szempontjából, és milyen előnyökkel jár a rendezvényekhez képest?
Ügynökségünk három kategóriában került be a shortlistre. A díjátadón kiderült, hogy a B2C kategóriában a legjobb rendezvényszervező cég a Hello Agency lett. Emellett a karbonlábnyom-számláló megoldásunkért innovációs különdíjban is részesültünk.
Ügynökségünk tapasztalata szerint az ügyfelek körében egyre nagyobb az érdeklődés a TikTok iránt. A cégek egyre inkább felismerik a TikTok és más videós platformok, mint az Instagram Reels és a YouTube Shorts jelentőségét. Bár a közösségi média társadalmi hatásait sok kérdés övezi, ebben a cikkben nem ezeket elemezzük. Ehelyett arra összpontosítunk, hogy miért is elengedhetetlen a TikTok a cégek számára. Összegyűjtöttünk öt érvet, amelyek meggyőzhetik a marketing és kommunikációs döntéshozókat a platform jelentőségéről.
A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő full service ügynökség a Climate Action szakértőinek tanácsaival, valamint egy közel 40 tényezőt vizsgáló karbonlábnyom-számláló segítségével meghatározzák a rendezvények környezetet terhelő hatását, és megoldást kínálnak ennek csökkentésére.
A TikTok trendteremtő mivoltáról értekezni legalább olyan közhelyes, mint az NFL-t csak Taylor Swift miatt nézni. Érdemes azonban nyitott szemmel járni, mert a közösségi médiát letaroló kontenteket ránk ömlesztő platformnál őrült kísérletezés zajlik, amelyek szinte fenekestől forgat(hat)ják fel, azt, amit eddig a felületről tudtunk. Vagy amiért szerettük, ez már ízlés dolga.
A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Metának. A social media megkerülhetetlen óriásának hivatalos európai képviselőjével, az Aleph Grouppal kötött megállapodás új dimenziókat nyit meg a full service ügynökség számára.
Rizibizi, Taylor Swift feat Karácsony Gergely, Orbán Viktor becsekkol. Többek között ezek voltak a 2023-as év TikTok-os mérföldkövei. Mi is felülünk az év végi toplisták, összefoglalók hullámára, és hoztunk pár izgalmas hazai példát a platform idei legnagyobb dobásaiból.
Új frontot nyitnak az OpenAI fejlesztői az mesterséges intelligencia forradalomban a személyre szabható GPT-kkel.
A 2021-ben még mellékszereplőnek számító hazai podcastpiac ugrásszerű növekedésbe kezdett. Két év alatt közel a duplájára nőtt a gyakori podcasthallgatók száma a legértékesebb célcsoport körében – ezzel a prémium médium szerepet betöltő podcastszíntér simán ki tudja hívni a klasszikus médiafelületeket.
A Metát Európában erre egyre szigorúbb törvények korlátozzák, ennek ismeretében különösen érdekes, milyen újításokkal készülnek a Facebookra és az Instagramra.
Képzeld el a kedvenc versedet a kedvenc színészed hangján. Megvan? Tudtad, hogy néhány kattintás, és nem is kell a képzeletedre bízni magad, mert meghallgathatod bármelyik József Attila-verset Chris Hemsworth orgánumán. Utánajártunk, mi ez, és hová vezet(het).
Új irányt adott 2023-as employer branding kampányának a Continental Magyarország: a munkatársak minél mélyebb bevonása mellett a technológiai újdonságoknak is nagyobb szerepet kívántak adni.
Kevesebb, mint egy hónap múlva startol az idei év legnagyobb szabású, hazai sporteseménye, a budapesti Nemzeti Atlétikai Központban megrendezett Atlétikai világbajnokság. Az augusztus 19-én kezdődő versenysorozatot sztárfellépőkkel tarkított ceremóniával nyitják meg.
Miközben a világ Európán kívüli részén rekordgyorsasággal (a ChatGPT-t is megelőzve!) érte el a 100 millió felhasználót a Meta Twitter-klónja a Threads, addig nálunk egyre kevésbé látszódik, hogy mikor hárulhat el minden jogi akadály a platform használata elől.
Úgy tűnik, a Metánál elhalasztották a nyári szabadságolásokat, mert az ilyenkor szokásos uborkaszezon helyett egyik Insta újdonságot ígérik a másik után.
A legfrissebb szakmai híreket (BUZZ), a kisebb nagyobb elemzéseinket, gondolatainkat (EXPERT) és a Hello Agencyhez kapcsolódó (INSIDER) legfrissebb információkat is itt fogjuk megosztani. Ha úgy tetszik ez egy blog oldal. Fogyasszátok kedvetekre!
Nem telik el úgy nap, hogy ne érkezne hír a TikTok részleges vagy teljes betiltásáról. Egy táblázatban (a cikkem végén) összeszedtem, hogy az elmúlt hetekben mely országokban lett váratlanul ennyire veszélyes a kínai gyökerekkel rendelkező cég.
Tapasztalva a Twitter körüli bizonytalanságokat, hónapok óta új fejlesztésen dolgozik a Meta: Barcelona néven hamarosan egy új szöveges közösségi platformot dob a piacra.
Az ügynökség az építőipari ernyőmárka magyarországi csoportjának teljeskörű közösségi média kommunikációját látja el 2023. júniusától.
Az eddigi keresőoptimalizálási (SEO) stratégiák szerint a tartalmakat fokozatosan kell publikálni a weboldalunkon, hogy jobb eredményeket érjünk el a keresőmotorokban. Korábban aggódva figyelhettük, hogy a Google mikor büntet meg, amikor egyszerre több cikket tettünk közzé. Az AI megjelenésével azonban ez már teljesen megváltozott, ezért érdemes újragondolni a publikálási stratégiánkat!
Ügyfelünk a legvonzóbb munkáltatók rangsorának második helyén végezett a Randstad Hungary 2023-as Employer Branding díjátadóján. Az elismerést Fazekas Máté vette ára BT képviseletében.
Egy ambiciózus terv, ami 5 év után végre megvalósulhatott. 2019-ben a MaReSz-szel való közös brainstormingunk eredményeképpen született meg a rendezvényszakma minden területét összekötő szakmai díj, a Flash Award Hungary koncepciója.