2023. június 01.

Újraértékelt keresőoptimalizálási stratégiák

Az eddigi keresőoptimalizálási (SEO) stratégiák szerint a tartalmakat fokozatosan kell publikálni a weboldalunkon, hogy jobb eredményeket érjünk el a keresőmotorokban. Korábban aggódva figyelhettük, hogy a Google mikor büntet meg, amikor egyszerre több cikket tettünk közzé. Az AI megjelenésével azonban ez már teljesen megváltozott, ezért érdemes újragondolni a publikálási stratégiánkat!

keresooptimalizalas.jpgAz AI segítségével a szövegírás sebessége növekszik. Rövid idő alatt nagyon sok tartalmat állíthatunk elő, ezért célszerű ezzel párhuzamosan a korábbi, lassabb publikálási tempót is felülvizsgálni. 

Ne várj a szövegek közzétételével heteket! Ha érdekes témára bukkansz, vagy úgy érzed, hasznos lenne megosztani a gondolataidat, tudásodat valamivel kapcsolatban, akkor az itt és most elvét alkalmazd! Akár több ezer oldalnyi tartalmat is közzétehetsz egyszerre. Nem kell visszatartanod azt sem, amit a mesterséges intelligenciával közösen készítettél. Ha minőségi a tartalom, akkor mehet! (Természetesen soha ne hagyd ki az alapos ellenőrzést!) A publikálási idő fontos tényező a Google szemében is.

 John Mueller, a Google Search Advocate-je, egy hozzá címzett Twitter poszthoz írt válaszában megerősítette, nem kell késlekedni a minőségi tartalom megosztásával, akkor sem, ha több ezer oldalról van szó. Ezzel a Google csapata hivatalosan is zöld utat adott a nagy mennyiségű tartalmak egyidejű publikálásának.

A lényeg, hogy a közzétett információk aktuálisak és hasznosak legyenek a felhasználók számára. Ha ezek a feltételek teljesülnek, akkor a nagyobb mennyiségű, értékes tartalom közzététele nem csak elfogadható, hanem hatékony SEO stratégia is lehet.

Ha további kérdésed lenne, keresd a Hello csapatát!

Ez is érdekelhet

Szeretett ügyfeleink

Continental
Marriott
Dallmayr
BT
Wella
Ernst & Young
Unisys
Ericsson
Fény utcai piac
Samsung
Hydro
Szászi Birtok
Saint-Gobain
Total Energies
Visual Labs
Vodafone