Meggyőződésünk, hogy az összes problémára létezik kreatív megoldás. Minden egyes projekt egy lehetőség arra, hogy interakcióba lépjünk az emberekkel, és figyelemre méltó eredményeket érjünk el. Munkáink számos iparágat lefednek a távközléstől a bankszektorig. Számunkra nincs túl nagy vagy túl kicsi feladat. Minden tervbe ugyanazt a lelkesedést, kreatív energiát és tapasztalatot fektetjük; legyen az egy új márka bevezetése, integrált kampány vagy márka-ráncfelvarrás.
Az EY Magyarország nagyszabású eseményére a New York-i Met-gála csillogását hoztuk Budapestre. A jelöltek sikertörténeteit elmesélő rövidfilmeket is mi készítettük a rendezvény támogatására.
Tovább a videóhoz →Megterveztük a márka országos employer branding kampányát 8 lokációra és 8 key visual-ra szabva. A legjobb rész az egészben? Minden képen a Continental munkatársai szerepelnek, akiket a Hello csapata fotózott be.
Tovább a videóhoz →Nemcsak lelkes rajongói voltunk a népszerű TEDxMETU együttműködésnek, de a projekt vizualizációjáért és az online kommunikációs stratégia megalkotásáért, illetve a közösségi média platformok kezeléséért is mi feleltünk.
Grafikai tervezési portfóliónk egyik büszke pillanata, amikor megalkothattuk a Szászi Birtok, Magyarország egyik első minősített bio borászatának új arculatát és weboldalát.
Tovább a videóhoz →Nagyon élveztük az Ericsson Innovációs Napok 2021 szervezését, ahol inspiráló és innovatív projekteket mutattunk be az iparági szakembereknek és partnereknek - online és offline módon egyaránt. A Hello az eseményt megelőzően demóvideókat is készített, hogy méltóképp mutassa be az Ericsson legújabb fejlesztéseit.
Mindig öröm a Budapest Marriott Hotel ikonikus helyszínén forgatni. Amellett, hogy a szálloda lélegzetelállító panorámáját lencsevégre kaptuk, a hotel barátságos személyzetét helyeztük employer branding videónk középpontjába.
Tovább a videóhoz →Buda patinás piaca a mi kezünk alatt újult meg. Megtiszteltetés számunkra, hogy a legendás Fény Utcai Piacot mi varázsolhattuk újjá; a logótervezéstől a világító, kültéri feliratig.
Legfrissebb hosszútávú, full service ügynökségi megbízásunk most vette kezdetét a francia építőanyag-forgalmazó vállalattal. Az ernyő- és almárkák izgalmas megjelenését hozzuk az éves rendezvények mellett minden online felületen és a social media platformok (marketing stratégia & management) teljes repertoárjában.
Employer branding projektünkben hiteles karaktereket mutattunk be egyedi szemszögből. A Hello megálmodta az EY tavaszi toborzási kampányának kreatív koncepcióját, majd online platformokra és több budapesti citylightra vitte.
A márkaarculat és kommunikáció újradefiniálásának célja, hogy az intézet pártsemlegességét és a szakértői vélemények békés ütköztetésére épülő tevékenységét egyaránt kifejezze. A brand vizuális identitása egy progresszív, elegáns, jövőorientált világot képvisel, amely az intézet logójától kezdve a szakpolitikai kiadványokig számos felületen visszaköszön.
Az Accor Group egyik szállodatagja napfényes kampánnyal rázta fel a budapesti Sziget Fesztivált. Az IBIS számára egy dinamikus employer branding videót készítettünk, míg bulis image filmünk tapinthatóvá tette a partit. Így ötvöztük a vendéglátást a fesztiváleufóriával.
Az NNG-nek egy grandiózus, 1000 fős évzáró bulit szerveztünk innovatív rendezvényelemekkel – mint a kinetikus gömbdekoráció –, illetve egy monumentális LED falat is bevetettünk színpadelemként. Az est fénypontjaként Havasi lépett fel Live Show act-jével.
A PPC kampányoktól az OOH megoldásokig díjnyertes projektekkel támogatjuk a BT Magyarország márkakommunikációját. Magyarország egyik legnagyobb üzleti szolgáltató központjával való partnerségünk 9 éve töretlenül tart.
Iratkozz fel havonta megjelenő marketing & rendezvény hírekre!