Ügynökségünk tapasztalata szerint az ügyfelek körében egyre nagyobb az érdeklődés a TikTok iránt. A cégek egyre inkább felismerik a TikTok és más videós platformok, mint az Instagram Reels és a YouTube Shorts jelentőségét. Bár a közösségi média társadalmi hatásait sok kérdés övezi, ebben a cikkben nem ezeket elemezzük. Ehelyett arra összpontosítunk, hogy miért is elengedhetetlen a TikTok a cégek számára. Összegyűjtöttünk öt érvet, amelyek meggyőzhetik a marketing és kommunikációs döntéshozókat a platform jelentőségéről.
5+1. A TikTokon mind a professzionálisan készített, mind az amatőr videók nagyon népszerűek
de a platform jellegéből adódóan a spontán, kevésbé megrendezett videók dominálnak. A TikTok kifejezetten alkalmas arra, hogy a felhasználók gyorsan és egyszerűen készíthessenek tartalmakat, ami elősegíti az amatőr videók terjedését. Ezek a videók gyakran autentikusabbak és közvetlenebbek, ami vonzó a közönség számára. Erre jó példák a BudaBoltnak készített videóink, a Wella Professionals legújabb tartalmai vagy akár a Fény Utcai Piacnak készített népszerű videóink.
Célközönségünk eléréséhez elengedhetetlen, hogy több felületen is aktívak legyünk. Fontos, hogy megtaláljuk a megfelelő egyensúlyt az Instagram, Facebook, LinkedIn, Pinterest és TikTok között, hiszen mindegyik más-más demográfiai jellemzőkkel rendelkező közönséget céloz meg, és különböző előnyöket kínál a márkák számára.
Ha social ügynökséget keresel írj nekünk, és megkeresünk. További információkat itt találtok: https://helloagency.hu/szolgaltatasaink/social-media
Iratkozz fel friss és izgalmas, havonta megjelenő ügynökségi híreinkre!