Minden érdekel, ami a showbizniszben történik? Ahogy az angol mondaná; RUMOUR has it.
Ha valaki követte az utóbbi hónapokban X-en (leánykori nevén Twitter) a mesterséges intelligenciával foglalkozó kutatók, CEO-k, vezetők posztjait, akkor többször belefuthatott egy érdekes dologba: eper. Sam Altman, az OpenAI alapítója és igazgatója, reklámszakembereket megszégyenítő módon hintett el különböző nyomokat, képeket arról, hogy mi folyik a világ egyik legnagyobb befolyású AI cégének színfalai mögött.
A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t.
A cégek számára az egyik legfontosabb kihívás manapság a tehetséges munkavállalók megszerzése és megtartása. A verseny egyre erősödik a legjobb munkaerőért. Az employer branding, azaz a munkáltatói márkaépítés kulcsszerepet játszik ebben a folyamatban. A hagyományos módszerek mellett egyre nagyobb teret hódít a gamifikáció, amely innovatív és hatékony eszközt kínál a vállalatok számára. De miért jó választás a gamifikáció az employer branding szempontjából, és milyen előnyökkel jár a rendezvényekhez képest?
Ügynökségünk tapasztalata szerint az ügyfelek körében egyre nagyobb az érdeklődés a TikTok iránt. A cégek egyre inkább felismerik a TikTok és más videós platformok, mint az Instagram Reels és a YouTube Shorts jelentőségét. Bár a közösségi média társadalmi hatásait sok kérdés övezi, ebben a cikkben nem ezeket elemezzük. Ehelyett arra összpontosítunk, hogy miért is elengedhetetlen a TikTok a cégek számára. Összegyűjtöttünk öt érvet, amelyek meggyőzhetik a marketing és kommunikációs döntéshozókat a platform jelentőségéről.
Rizibizi, Taylor Swift feat Karácsony Gergely, Orbán Viktor becsekkol. Többek között ezek voltak a 2023-as év TikTok-os mérföldkövei. Mi is felülünk az év végi toplisták, összefoglalók hullámára, és hoztunk pár izgalmas hazai példát a platform idei legnagyobb dobásaiból.
Új frontot nyitnak az OpenAI fejlesztői az mesterséges intelligencia forradalomban a személyre szabható GPT-kkel.
A 2021-ben még mellékszereplőnek számító hazai podcastpiac ugrásszerű növekedésbe kezdett. Két év alatt közel a duplájára nőtt a gyakori podcasthallgatók száma a legértékesebb célcsoport körében – ezzel a prémium médium szerepet betöltő podcastszíntér simán ki tudja hívni a klasszikus médiafelületeket.
A Metát Európában erre egyre szigorúbb törvények korlátozzák, ennek ismeretében különösen érdekes, milyen újításokkal készülnek a Facebookra és az Instagramra.
Új irányt adott 2023-as employer branding kampányának a Continental Magyarország: a munkatársak minél mélyebb bevonása mellett a technológiai újdonságoknak is nagyobb szerepet kívántak adni.
Úgy tűnik, a Metánál elhalasztották a nyári szabadságolásokat, mert az ilyenkor szokásos uborkaszezon helyett egyik Insta újdonságot ígérik a másik után.
Tapasztalva a Twitter körüli bizonytalanságokat, hónapok óta új fejlesztésen dolgozik a Meta: Barcelona néven hamarosan egy új szöveges közösségi platformot dob a piacra.
Az eddigi keresőoptimalizálási (SEO) stratégiák szerint a tartalmakat fokozatosan kell publikálni a weboldalunkon, hogy jobb eredményeket érjünk el a keresőmotorokban. Korábban aggódva figyelhettük, hogy a Google mikor büntet meg, amikor egyszerre több cikket tettünk közzé. Az AI megjelenésével azonban ez már teljesen megváltozott, ezért érdemes újragondolni a publikálási stratégiánkat!
Egy ambiciózus terv, ami 5 év után végre megvalósulhatott. 2019-ben a MaReSz-szel való közös brainstormingunk eredményeképpen született meg a rendezvényszakma minden területét összekötő szakmai díj, a Flash Award Hungary koncepciója.
Iratkozz fel havonta megjelenő marketing & rendezvény hírekre!