Szeresd felebarátaidat úgy, mint az alkalmazottaidat! Az "év legjobb vállalata" díjtól már csak egy baromi jó employer branding stratégia választ el.
Csodákra képes employer branding stratégia a cél? Kreatív marketing ügynökségünk először megismeri vállalatod értékeit, kultúráját és küldetését, majd megkeresi a módját, hogy a legtesthezállóbb módon közvetítse missziódat potenciális és jelenlegi munkavállalóid felé.
A Hello-nál tisztában vagyunk azzal, hogy a legértékesebb munkaerő bevonzása időt és erőforrást igényel. Szerencsére bennünk megvan ehhez a spiritusz, amit már a szakma is sokszor elismert. Például, amikor segítettünk megszerezni a legjobb munkavállalói online rendezvénynek járó UNICEO Live Communication Arany díjat, illetve a nagyvállalatok számára járó Arany Díjat a Hiventures számára, valamint a Magyar PR Szövetség Employer Branding Awards fődíját a BT Magyarországnak.
A rendkívül kompetitív munkaerő-piac korát éljük. Ebben a szoros versenyben egy cég akkor tudja vonzóvá tenni magát a TOP jelöltek számára, ha egyedülálló márkaimázst épít. Tehát a toborzási kampány első és legfontosabb lépése márkád egyedi munkáltatói értékígéretének (EVP) meghatározása. Miután megtaláltuk ezt a varázslatos összetevőt, átfogó employer branding stratégiát dolgozunk ki, majd egy employer branding kisfilmben, a közösségi médiában vagy más platformokon mutatjuk be branded erősségeit.
A márkafelelősök konkrét eredményeket várnak, amikor full service kommunikációs ügynökségre bízzák employer branding stratégiájukat. Teljesen jogosan! Éppen ezért minden egyes employer branding kampányunkat nyomon követjük és elemezzük, beleértve a weboldal látogatottságát, a közösségi média platformok aktivitását és a beérkező pályázatok számát – így mérni tudjuk a kampány hatékonyságát. Mert amikor valóra váltjuk az álmaidat, mi is nyugodtan alszunk.
Iratkozz fel havonta megjelenő marketing & rendezvény hírekre!