Széchenyi Alapok

Brand- és kommunikációs stratégia

hello_szta_3.jpg

2020

A változás küszöbén álló vállalat márkáját és kommunikációs tevékenységét egyaránt új Alapokra helyeztük.

Amikor a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. célként tűzte ki, hogy újrapozícionálja magát a tőkebefektetői piacon, a brand felfrissítésével minket bíztak meg.

 

A hosszútávú kommunikációs stratégia megalkotása mellett a brand nevét is újragondoltuk, így a vállalat Széchenyi Alapok néven folytatta munkáját.

hello_szta_1.jpg

A célközönség és a piac felmérésének eredményeként a brand erejét és egyediségét a névadó örökségében határoztuk meg. Az új arculatban így a Széchenyi család címerének színei és a Lánchíd tükrözik a stabilitást és az újító szándékot - két értéket, amelyet az ügyfelünk is fontosnak tart.
 

hello_szta_4.jpg