2021
Az ország egyik első minősített bio borászata, a Szászi Birtok az általunk megújított arculattal vág neki a 2021-es szezonnak.
Egy olyan arculatot kellett megalkotnunk, amely egységesen kommunikál a Birtokról, a magas minőségről és a folyamatosan fejlődő szolgáltatásokról egyaránt.
A tulajdonosokat megismerve tudtuk, milyen fontos számukra a birtok múltja és jövője, amely összefonódik a Szászi családdal és a borvidékkel. Azt is fontosnak tartottuk, hogy a bio borászat termékét a fenntarthatóságra és a merész designra nyitottabb fiatal generációkhoz is hatékonyan juttassuk el.
Mindezt szem előtt tartva az arculat alapjául a borász családfő feleségének festményeit használtuk.
A Balaton-felvidéket ábrázoló festmények világának progresszív alkalmazása jól tükrözi a birtok hagyományait és fejlődését a boros címkéktől az Instagram postokig.
A borászat kommunikációs felületeit modernizáltuk és hatékonyabbá tettük az új arculatba illeszkedő webdesignnal, valamint korszerű weboldal és webshop fejlesztésével.
Feladatunk itt nem ért véget, hiszen mi feleltünk a Birtok gasztronómiai- és szállásfejlesztési stratégiáért és a megújulás alkalmából indított awareness kampányért is.