MOL

Digitális Vevőtalálkozó

2020

Digitális megoldásunkkal alkalmazkodott a MOL kiemelt B2B eseménye a járványhelyzethez.

Több mint 15 éve támogatjuk a MOL Csoportot B2B kommunikációs céljainak elérésében. Együttműködésünk legnehezebb évében azonban még így is sikerült újat mutatnunk.

A kis- és nagykereskedelmi partnerek részére létrehozott  MOL Digitális Vevőtalálkozó új fejezetet nyitott a vevőtalálkozók történetében, hiszen a járványhelyzet ellenére is képes volt biztonságos feltételeket teremteni az ország több pontjáról becsatlakozó résztvevőknek.

A saját építésű stúdiónkban felvett esemény szakmai előadásainak anyagát adatvizualizációs effektekkel animáltuk, a résztvevők számára pedig egyedi landing page-t fejlesztettünk. Az oldal nem csak az élő streamnek adott platformot, de beépített Q&A modulokkal interaktívvá is tette a digitális eseményt. 

A digital event rekordot döntött, hiszen minden korábbinál több résztvevő gyűlt össze a közös (online) térben.