HBO

Aranyélet promóció

2019

Az egyik legnépszerűbb magyar sorozat, az Aranyélet bemutatója kapcsán egy promóciós kampányon dolgoztunk az HBO-nak.

A kampány elsődleges célja új HBO GO feliratkozók szerzése volt a 20-40 éves korosztályból.

Mivel a célcsoport körében legnépszerűbb magyar együttes a Wellhello volt, Fluor Tomit kértük fel a kampány arcának, aki egyébként is nagy Aranyélet-rajongó hírében állt. 

Fluor Tomi segítségével egy exkluzív Wellhello koncertet szerveztünk, amelyre egy saját fejlesztésű online platformon csak az HBO GO előfizetéssel rendelkezők regisztrálhattak. 

A célcsoport targetált social media hirdetéseken kívül hostess promóciós kitelepüléseken is találkozhatott a lehetőséggel, többek között nyilvános Wellhello koncerteken és egyetemi campusokon. A promóció során HBO GO próbaidőszak vouchereket osztottunk ki, amelyekkel a résztvevők az Aranyélet közelgő új évadát is meg tudták nézni.

hello_hbo_aranyelet_1.jpg

A feliratkozók gyűjtésén túl fontos cél volt az Aranyélet új évadának népszerűsítése is, ezért két PR eseményt is szerveztünk: 

A premier előtti vetítésen influencerek szűk köre nézhette meg az első részt a sorozat főszereplőinek társaságában, a szerencsés új HBO GO előfizetők és a sajtó képviselői pedig az Akváriumban vehettek részt egy nagyszabású premier vetítésen. 

 

A végeredmény felülmúlta az előzetes várakozásokat, hiszen a globális kampányok 6%-os átlagához képest a magyar promóció résztvevőinek 20%-a váltotta be voucherét HBO GO előfizetésre. 
 

 

hbo_influencer.png